Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Σε Πειραιά-Βόλο άλλαξαν τους λύκους με ύαινες για να σωθούν. Πιο αφελής πεθαίνεις...

Ο τρόπος που αντέδρασε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γ. Ανδριανός στο άκουσμα της είδησης του θανάτου τού φιλάθλου τού Εθνικού είναι ενδεικτικός του πώς αντιλαμβανόμαστε τις παθογένειες στην Ελλάδα: όχι μόνο δεν τις προλαμβάνουμε, αλλά δεν τις αντιμετωπίζουμε καν στην ώρα τους. Θα έπρεπε, δηλαδή, να ξεψυχήσει ο φίλαθλος για να γίνει το αυτονόητο, όπως η ματαίωση μιας αγωνιστικής σε όλα τα ομαδικά αθλήματα; Δεν ήταν αρκετό ότι νοσηλευόταν κλινικώς νεκρός όλες αυτές τις ημέρες ώστε η πολιτεία να καταλάβει ότι αρμενίζουμε στραβά; Το ότι εν έτει 2014 γίναμε μάρτυρες ενός ακόμα άγριου ξυλοδαρμού σε ελληνικό γήπεδο δεν ήταν από μόνος του καλός λόγος ώστε να παγώσουν τα πάντα και να εξετάσουμε από την αρχή πού πηγαίνουμε; Ετσι κι αλλιώς, ωστόσο, πάλι στα ευχολόγια θα περιοριστούμε την ώρα που οι πραγματικοί γκάνγκστερ των γηπέδων, τα αφεντικά δηλαδή των μεγάλων ομάδων, θα συνεχίζουν να φανατίζουν τους οπαδούς τους, χρησιμοποιώντας ως οχήματα αθλητικές φυλλάδες που δεν αξίζουν ούτε για να σκουπίζεις τον κώλο σου με αυτές, προκειμένου οι ίδιοι να κονομάνε από ένα πρωτάθλημα που είναι πιο στημένο κι από αγώνα κατς...

Εδώ, βεβαίως, φτάσαμε στο σημείο δύο από τις μεγαλύτερες πόλεις τής χώρας, ο Πειραιάς κι ο Βόλος, να εκλέξουν για δημάρχους απατεώνες τού κοινού ποινικού δικαίου που φορούν την προβιά τού επιχειρηματία για να λυμαίνονται με αυτή το υπόλοιπο από το μέλι στο οποίο δεν πρόλαβαν να βουτήξουν οι επαγγελματίες πολιτικοί. Αύριο μεθαύριο ο κυρίαρχος λαός θα δηλώνει μετανιωμένος για το ολέθριο σφάλμα του να ψηφίσει γκάνγκστερ, όπως παρουσιάζεται τώρα κοψοχέρης γιατί επί 40 χρόνια ψήφιζε ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. Οποιο πρόβατο, άλλωστε, πιστεύει ότι θα σωθεί αντικαθιστώντας στο μαντρί τους λύκους με τις ύαινες είναι στην καλύτερη περίπτωση αφελές και στη χειρότερη ηλίθιο...

Η μόνη διαφορά των μαρινάκηδων και των μπέων από τους καριερίστες των κομμάτων είναι πως δεν χρησιμοποιούν μια ξύλινη γλώσσα αλλά εκείνη του πεζοδρομίου, με την οποία μπορεί να ταυτιστεί ο κάθε πειραιώτης ή βολιώτης κουτσαβάκης. Κατά τα άλλα είναι χειρότεροι κι από τα ανεπάγγελτα κομματόσκυλα, τα οποία δεν έχουν κολλήσει κανένα άλλο ένσημο στη ζωή τους παρά αυτό του βουλευτή, του δημάρχου, του υπουργού, του πρωθυπουργού ή του Προέδρου της Δημοκρατίας. Κι αυτό γιατί οι μαφιόζοι ξέρουν καλύτερα πώς να κλέβουν και να το κάνουν να φαίνεται αγαθοεργία. Αν υπήρχαν σχετικά πρωταθλήματα, θα έβγαιναν συνεχώς πρωταθλητές δίχως καν να χρειάζεται να τα στήσουν...

Κανένας από αυτούς που έχουν τη δύναμη να τον κάνουν να ωριμάσει δεν επιθυμεί την ωρίμανση του λαού. Δεν είναι προς το συμφέρον τους ένας λαός ταξικώς συνειδητοποιημένος, ο οποίος δεν θα θωπεύεται από αγύρτες που του τάζουν τον ουρανό με τα άστρα την ίδια ώρα που του κλέβουν κι ό,τι έχει απομείνει από το βιος του. Χίλιες φορές να ματώνει στα γήπεδα για τη φανέλα τής αγαπημένης του ομάδας από το να πράττει το ίδιο στους δρόμους τής αντίστασης σε ένα απάνθρωπο καθεστώς. Δέκα χιλιάδες φορές προτιμότερο να αποθεώνει λαμόγια που τον εξαπατούν με πενταροδεκάρες από το να μπει στη διαδικασία να λαμβάνει μόνος του τις αποφάσεις που αφορούν στη ζωή του. Η δημοκρατία είναι πολύ δύσκολο σπορ κι όταν δεν έχεις μάθει να το παίζεις είναι πολύ εύκολο να μετατραπεί σε οχλοκρατία. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθήσει τα χνάρια τού ΠΑΣΟΚ ή αν είναι να αντικαταστήσουμε αποτυχημένους, φαύλους πολιτικούς με "Ντον Κορλεόνε" καλύτερα να μην αλλάξουμε τίποτα. Τουλάχιστον έτσι θα έχουμε απαλλαγεί από τη ζάλη των ψευδαισθήσεων...
  



23 σχόλια:

εφη βητα είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ. ΒΟΛΙΩΤΙΣΑ

Janice Aliena είπε...

Το όνομά μου είναι Ulrika Charles. από την Τρίπολη .. πριν από λίγες μέρες διαβάζω ένα σχόλιο σχετικά με ένα blog συμβουλευτικής σχέσης σχετικά με μια κυρία από το LA Based Δημοσιογράφος αποκαλύπτει πώς θεραπεύθηκε μερικώς αδύναμη ανέγερση & γρήγορη εκσπερμάτωση 6 μήνες μετά τη γυναίκα του τον άφησε και είπε επίσης ο αρχηγός Pridu Oduduwa φέρει πίσω την πρώην σύζυγό του μετά το διαζύγιο.
Ήμουν τόσο τυχερός να συναντήσω την προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Dr.Douduwa Love-Spell Caster
Έρχομαι σε επαφή με τον ίδιο Ιερέα Oduduwa λόγω των προκλήσεων μου στη ζωή του γάμου,
Δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσα να το έκανα χωρίς τη βοήθεια του oduduwa. Θα είχα παραιτηθεί και πίστευα ότι επειδή ο σύζυγός μου είδε κάποιον άλλο και είπε στο πρόσωπό μου ότι η σχέση μας έχει τελειώσει, ο σύζυγός μου Charles Aslund, κοιτάξτε κατ 'ευθείαν στο πρόσωπό μου και είπε ότι είχαμε τελειώσει με τη σχέση γάμου και πήρε το γιος Felix και ταξιδεύουν μας από τη χώρα στην Ισπανία. Προσπάθησα να τον καλέσω και να του στείλω μηνύματα, αλλά έβλεπε εντελώς τη γραμμή μου να φτάσει σε αυτόν, ήμουν τόσο απογοητευμένος και χρειάστηκε βοήθεια τουλάχιστον για να μιλήσω μαζί του για να ζητήσω συγνώμη και να ακούσω ξανά τη φωνή του γιου μου, γιος μακριά από μένα για 11 μήνες δεν λέξεις. Χρειάστησα επείγουσα βοήθεια για την επίλυση αυτού του προβλήματος, ώστε να επικοινωνήσω με την ηλεκτρονική διεύθυνση του Oduduwa, καθώς πιστεύω ότι μπορεί να είναι μόνο ελπίδα
για να με βοηθήσω να επαναφέρω τον άντρα μου σπίτι με το γιο μου πίσω. Oduduwa με βεβαιώνει ότι μπορεί να με βοηθήσει να τον φέρνω πίσω στο σπίτι, υπακούω και να ακολουθήσω τις οδηγίες του βήμα προς βήμα, 2 ημέρες Μετά από το Dr.oduduwa γευτεί ένα Magic Love-spel για λογαριασμό μου στο Ναό του, ο σύζυγός μου Aslund μου τηλεφώνησε στο κινητό τηλέφωνο να ζητήσει συγγνώμη, λυπόταν για όλα όσα έκανε για να βλάψει τα συναισθήματά μου και επιστρέφει στο σπίτι μου με τον γιο Felix, είμαι τόσο ευτυχισμένος σήμερα που έχω την οικογένεια μου αποκατασταθεί και ο σύζυγός μου και αγαπώ ο ένας τον άλλον περισσότερο από ποτέ άλλοτε τώρα. Χάρη στην κασέτα αγάπης Oduduwa για την επαναφορά του συζύγου μου στο σπίτι. Είμαστε για πάντα εκτιμημένοι και ευγενικοί στην βοήθεια του Oduduwa.
σήμερα μαρτυρίζω με χαρά και ευτυχία στον κόσμο ...
Έχω αυτές τις Ισχυρές Προθέσεις ότι τα πράγματα θα λειτουργήσουν για μένα και επίσης μαζί σου εδώ με παρόμοια κρίση σχέσεων, πίστευα στις μαρτυρίες ότι αποδεικνύεται πραγματική ζωή. Συνειδητοποίησα ότι αυτό θα ήταν καλό να μοιραστώ εδώ, καθώς γνωρίζω ότι θα εμπνεύσει και άλλους.
Ο Oduduwa μου είπε ότι μπορεί να επιλύσει τα ακόλουθα προβλήματα για άμεσες λύσεις.
* Αγάπη ξόρκια Win-Back Ex εραστή
* Μαγεία επιτυχίας και προώθησης
* τυχερή γοητεία - BUSINESS STAR
* θάλαμοι - προστατευτικό κάλυμμα
* Επίλυση βιασμών, πνευματική κάθαρση από το κακό πνεύμα.
* Παραδοσιακές ρίζες και φυτά για να θεραπεύσουν την ασθένεια, να θεραπεύσουν τη νόσο του καρκίνου, να θεραπεύσουν τον ιό HIV
* μαγεία γονιμότητας - ΦΡΟΥΤΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ έχουν παιδιά.
* ρύθμιση μαγεία, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
εδώ μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο Oduduwa για να σας βοηθήσουμε να λύσετε άμεσα εντός 42 ωρών
Oduduwa προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
Oduduwa προσωπικός αριθμός Whatsapp +2348109844548.

Anonymous είπε...

Μοιράζομαι αυτή τη μαρτυρία σε συντρόφους που υποφέρουν στις σχέσεις τους επειδή υπάρχει μια διαρκής λύση. Ο άντρας μου άφησε εμένα και τα τέσσερα παιδιά μας για άλλη γυναίκα για δύο χρόνια. Προσπάθησα να είμαι δυνατή μόνο για τα παιδιά μου, αλλά δεν μπορούσα να ελέγξω τους πόνους που βασανίζουν την καρδιά μου. Πληγώθηκα και μπερδεύτηκα. Χρειαζόμουν βοήθεια, οπότε έκανα μια έρευνα στο Διαδίκτυο και συνάντησα έναν ιστότοπο όπου είδα ότι ο DR WALE ήταν ένας ορθογράφος, ο οποίος μπορεί να βοηθήσει να επιστρέψουν πολλοί εραστές μέσα σε λίγες ώρες, επικοινώνησα μαζί του και έκανε ειδική προσευχή και ξόρκια για μου. Προς έκπληξή μου, μετά από λίγες μέρες, ο σύζυγός μου επέστρεψε στο σπίτι. Έτσι ξαναενωθήκαμε και υπήρχε πολλή αγάπη, χαρά και ειρήνη στην οικογένεια. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τον DR WALE, έναν ισχυρό ορθογραφικό για λύσεις στην επαφή του. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 Email email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous είπε...

Έχω χωρίσει εδώ και δύο χρόνια. Καθώς περνούσαν τα χρόνια, συνειδητοποίησα ότι ο γάμος μου διαλύθηκε, με άφησε διαλυμένο και σε κατάθλιψη. Ήταν η πιο μίζερη και πνιγμένη ψυχή στιγμή της ζωής μου, τίποτα άλλο δεν έχει σημασία, ήθελα απλώς να επιστρέψω στο σπίτι μου και να είμαι ξανά χαρούμενος. Κάπως έτσι, έπεσα πάνω σε μια ανάρτηση σχετικά με τα θαυμαστά έργα του DR WALE και μόλις μια εβδομάδα μετά από συνεννόηση μαζί του, υπακούοντας επιμελώς στις οδηγίες του, ο πρώην σύζυγός μου με επικοινώνησε, μου ζήτησε συγγνώμη και ήταν έτοιμος να κάνει τα πράγματα να λειτουργήσουν. Τώρα σχεδιάζουμε διακοπές μαζί, για να αναπληρώσουμε όλους τους χαμένους χρόνους, τώρα είμαι πολύ ενθουσιασμένος και χαρούμενος, επιπλέον είμαι αιώνια ευγνώμων στον DR WALE για την αποκατάσταση του σπιτιού μου.. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του για βοήθεια για την αποκατάσταση της αγάπης και της ειρήνης στο ο γάμος ή η σχέση σας. Μπορείτε να τον WhatsApp/Viber στο +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous είπε...

Θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το δυνατό μέσο για να εκτιμήσω έναν άνθρωπο που τον εκτιμώ ειλικρινά για τη βοήθειά του και την καλοσύνη του που μου έδειξε. Θέλω να πω ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον DR WALE, όντως είστε ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΞΟΡΚΙΟΣ. Χωρίς συμβιβασμούς, ο Δρ Γουέιλ με βοήθησε να ανακτήσω τον από καιρό χαμένο γάμο μου με τον σύζυγό μου και επίσης να επαναφέρω τη ζωή μου στο φως όταν νόμιζα ότι όλα είχαν φύγει. Είμαι ένα νέο πλάσμα τώρα με τη βοήθεια του ισχυρού ξόρκι του. φίλοι εδώ, σας παρακαλώ να μην ψάξετε άλλο για spammers που ενεργούν ως πραγματικοί οδηγοί ορθογραφίας. είναι τόσο αληθινός στα λόγια του και τα λόγια του είναι ουσιαστικά. επικοινωνήστε μαζί του τώρα στο WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

annonymous είπε...

Ο σύζυγός μου με άφησε για να είμαι με μια άλλη γυναίκα, ο Δρ. Ajayi είναι ένας ισχυρός πνευματικός άντρας στον οποίο μπορείς να τρέξεις αν χρειάζεσαι βοήθεια, είναι ο τέλειος αλγόριθμος που μπορεί να σε βοηθήσει να λύσεις τα προβλήματα της ζωής σου. μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο email του :drajayi1990@gmail.com και μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί του στον αριθμό του WhatsApp / Viber: +2347084887094 με βοήθησε να πάρω πίσω τον σύζυγό μου μετά από 4 χρόνια χωρισμού, είχα αμφιβολίες, αλλά ο Dr Ajayi ήταν σε θέση να ξεκαθαρίσει τις αμφιβολίες με καλά αποτελέσματα. Ο Δρ Ajayi παρασκευάζει επίσης βότανα για κάθε είδους ασθένεια, βότανα για τη θεραπεία της ανικανότητας στους άνδρες, βότανα για τη θεραπεία των ινομυωμάτων, βότανα για να μείνετε έγκυος, βότανα για νεφρική νόσο, θεραπεία για διαβήτη και κάθε είδους πρόβλημα υγείας, ο Dr Ajayi έχει βότανα για αυτά.

Anonymous είπε...

Θέλω να πω ευχαριστώ στον DR WALE για το καλό που έκανε για μένα, αν και δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι το καλύτερο φόρουμ για να δείξω τη χαρά και την ευτυχία μου για όσα έκανε για μένα, αλλά δεν μπορώ να κρύψω την ευτυχία και Χαρά μου, έτσι πρέπει να τη μοιραστώ με τους ανθρώπους, ο γάμος μου κατέρρευσε πριν από περίπου χρόνια και προσπάθησα ό,τι μπορούσα, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Είδα μια ανάρτηση και μια μαρτυρία σχετικά με τα καλά πράγματα που έκανε ο DR WALE και αποφάσισα να το δοκιμάσω. αν και είναι πάντα πολυάσχολος άντρας, αλλά όταν απάντησε στο WhatsApp μου, μου έδωσε εβδομάδες για να αποκατασταθεί ο γάμος μου, όπως είπε ο γάμος μου αποκαταστάθηκε από τότε είμαι ευτυχισμένος και ζω ευτυχισμένος, είμαι τόσο ευγνώμων DR WALE . μπορείτε πάντα να WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous είπε...

Πώς να επαναφέρετε τον πρώην εραστή σας ακόμα κι αν φαίνεται αδύνατο.
Αφού με χώρισε ο επί τρία χρόνια αγόρι μου, μετά βίας μπορούσα να μιλήσω χωρίς να κλάψω. Ένιωσα τυφλός και δεν ήξερα τι να κάνω και ήμουν συντετριμμένος. Το πιο οδυνηρό είναι ότι ήμουν έγκυος σε αυτόν. Τον ήθελα πίσω. Έκανα τα πάντα για να τον φέρω πίσω αλλά όλα ήταν μάταια, τον ήθελα τόσο πολύ λόγω της αγάπης που του είχα, τον παρακαλούσα με τα πάντα, έδωσα υποσχέσεις αλλά αρνήθηκε. Εξήγησα το πρόβλημά μου στην αδερφή μου και μου πρότεινε να επικοινωνήσω με έναν ξόρκι που θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω ένα ξόρκι για να τον φέρω πίσω, δεν είχα άλλη επιλογή από το να του δώσω μια διαδρομή. Έστειλα μήνυμα στον ξόρκι που ονομάζεται DR WALE, και με διαβεβαίωσε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα και ότι όλα θα πάνε καλά, και μου είπε τι χρειάζεται να γίνει και παρέχω τα απαραίτητα. Έκανε το ξόρκι και παραδόξως μέσα σε λίγες εβδομάδες με κάλεσε ο φίλος μου. Ήταν τόσο περίεργο, απάντησα στην κλήση και το μόνο που είπε ήταν ότι λυπόταν τόσο πολύ για όλα όσα συνέβησαν Ήθελε να επιστρέψουμε μαζί. Είπε επίσης ότι με αγαπούσε τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος και πήγα κοντά του και έτσι ξεκινήσαμε να ζούμε ξανά μαζί ευτυχισμένοι. χάρη στον DR WALE. αν είσαι εδώ και ο εραστής σου σε απορρίπτει ή ο φίλος σου μετακόμισε σε άλλο κορίτσι, μην κλαις πια, επικοινωνήστε με τον DR WALE για βοήθεια τώρα. Εδώ η επαφή του.
WhatsApp τον στο: +2347054019402 ή
Email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous είπε...

Καθώς διαβάζετε αυτό, ξέρετε ότι τα προβλήματά σας έχουν λυθεί στα μισά, μόνο αν μπορείτε να κάνετε ενέργειες σχετικά με αυτά, επειδή είναι ένας ισχυρός πνευματικός άνθρωπος που ονομάζεται DR WALE και τον γνώρισα διαβάζοντας κάποιο άρθρο στο διαδίκτυο, έχετε προβλήματα στη σχέση σας και θέλετε μόνιμη λύση ή έχετε προβλήματα που σχετίζονται με την υγεία Ο DR WALE θα σας θαυμάσει με τη μεγάλη του δυνατή επικοινωνία επικοινωνήστε μαζί του στο WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com Με βοήθησε με ένα ξόρκι που έφερε τον σύζυγό μου στο σπίτι μετά από 9 μήνες χωρισμός, είναι επίσης ικανός να προετοιμάσει βότανα για κάθε είδους ασθένεια.

Anonymous είπε...

DR WALE ΒΟΗΘΕΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΛΑΧΕΙΩΝ
Είναι μια πολύ δύσκολη κατάσταση όταν παίζω λαχείο και δεν κέρδισα ποτέ, ή συνεχίζω να κερδίζω χαμηλό ταμείο που δεν φτάνει τα 100 δολάρια, έχω πέσει θύμα μιας τόσο σκληρής ζωής, το μεγαλύτερο ταμείο που έχω κερδίσει ποτέ ήταν 100 δολάρια και έχω παίζω λαχείο για σχεδόν 12 χρόνια τώρα, τα πράγματα αλλάζουν ξαφνικά τη στιγμή που βρήκα ένα μυστικό στο Διαδίκτυο, μια μαρτυρία ενός ξόρκι που ονομάζεται DR WALE, ο οποίος βοηθά ανθρώπους σε κάθε είδους αριθμούς λαχειοφόρου αγοράς, όταν μπαίνοντας στο διαδίκτυο είδε πολλά καλά μαρτυρίες για DR WALE. τώρα είμαι περήφανος νικητής λαχειοφόρου αγοράς με τη βοήθεια του DR WALE, κέρδισα $1.000.0000.00 και το κάνω γνωστό σε όλους όσους προσπαθούν όλες τις μέρες να κερδίσουν το λαχείο, πιστέψτε με αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να κερδίσετε το λαχείο. Ένα άλλο καλό νέο εδώ είναι ότι η DR WALE βοήθησε επίσης μια φίλη μου να φέρει πίσω τον σύζυγό της που την άφησε για μια άλλη κυρία. τώρα που η φίλη μου ζει ευτυχισμένη με τον άντρα της. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την DR WALE Μέσω: WhatsApp/Viber +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

Ο DR WALE μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διορθώσετε αυτά τα ζητήματα

(1) Φέρνοντας πίσω τον πρώην εραστή.
(2) Θεραπεία με βότανα & Πνευματική θεραπεία.
(3) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας.
(4) Ξόρκι εγκυμοσύνης.
(5) Κερδίστε μια δικαστική υπόθεση.

Anonimo είπε...

Ονομάζομαι Λούκα Ματέο, αυτή ήταν μια από τις καλύτερες διακοπές στη ζωή μου, επειδή επέστρεψα τη γυναίκα μου μέσα σε λίγες ώρες. Διάβασα μερικές καλές μαρτυρίες για τον Δρ Ουντάμα πριν του τηλεφωνήσω, αλλά δεν ήξερα αν όλες αυτές οι ιστορίες ήταν αληθινές, μέχρι που κέρδισα τη γυναίκα μου πίσω. Αφού ξανακερδίσω τη σύζυγό μου, με τη βοήθεια του Dr Udama έχω διδάξει να μοιράζομαι τη μαρτυρία μου με όλους σε αυτόν τον ιστότοπο ότι ο Dr Udama είναι ένας πραγματικά ισχυρός μάστορας που φτιάχνει κάθε διαλυμένη σχέση ή γάμο με ένα ξόρκι αγάπης σε ώρες. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον Dr. Udama στο WhatsApp: ( +27 65 897 8226 ) ή να του στείλετε email στο ( udamaada@gmail.com ) και να με ευχαριστήσετε αργότερα.

Anonymous είπε...

παντρεύτηκα τον φίλο μου στο γυμνάσιο, έχουμε και οι δύο τρία παιδιά μαζί. ζούσαμε καλά μέχρι που ήρθε η θετή του μαμά να μας επισκεφτεί. μετά από μια εβδομάδα που έφυγε, ο σύζυγός μου άρχισε να έχει μια αστεία συμπεριφορά και εγώ. Ήμουν σοκαρισμένος και έκπληκτος γιατί ποτέ δεν ήξερα τι έκανα λάθος. μου είπε ότι τελειώνει το γάμο μας και θα πάρει και τα παιδιά μαζί του. επειδή ξέρω ότι ο σύζυγός μου δεν ήταν τέτοιος άνθρωπος με κακή καρδιά, απλά έπρεπε να ψάξω για λύση εγκαίρως. έτσι συνάντησα ότι ο DR WALE είδε πολλές καλές μαρτυρίες γι 'αυτόν. Έτσι, επικοινώνησα μαζί του και του είπα όλα όσα συνέβαιναν μαζί μου. Ο Δρ Γουέιλ μου είπε ότι θα ετοιμάσει ένα ξόρκι για μένα και μου ζήτησε να πάρω μερικά αντικείμενα για τα οποία πλήρωσα κι εγώ. Αφού έκανε το ξόρκι για μένα, αποδείχθηκε ότι ήταν η θετή μαμά του συζύγου μου που ήταν πίσω από όλα όσα συνέβαιναν στο γάμο μας. έκανε ένα ξόρκι πολύ χωριστά εγώ και ο άντρας μου, ο σύζυγός μου η θετή μαμά είναι τώρα σε ντροπή. όλα χάρη στον DR WALE που ήρθε σωστά για να με βοηθήσει από αυτό το χάος. Ο DR WALE είναι καλός άνθρωπος στα λόγια του. μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε, και θα φέρει πίσω την ευτυχία σας. WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous είπε...

Χαίρομαι πολύ που το μοιράζομαι, ακόμα δεν μπορώ να σας ευχαριστήσω αρκετά ΔΡ. WALE, Ο σύζυγός μου έφυγε για μια νεότερη κυρία επειδή δεν μπορούσα να γεννήσω λόγω PCOS, ήμουν τόσο συντετριμμένος που ήμουν μόνος, έκλαψα πολύ ακόμη προσπάθησε να μου αφαιρέσει τη ζωή. Τότε ο φίλος μου μου είπε για αυτόν τον σπουδαίο άνθρωπο DR WALE που τη βοήθησε να κάνει τον γάμο της τέλειο, μπήκα επίσης στο Διαδίκτυο και έκανα περισσότερη έρευνα γι 'αυτόν εκεί είδα επίσης πολλά καλά νέα για τον DR WALE. οπότε επικοινώνησα μαζί του χωρίς φόβο και ανησυχία στο μυαλό μου, γιατί ήξερα ότι μαζί του όλα θα πάνε καλά, μου είπε όλα όσα χρειαζόμουν να πληρώσω που ήταν μια βολική αμοιβή και το έκανα και έκανε τη δουλειά του και μου έστειλε βίντεο Ο Δρ Ουέιλ και μου είπε να περιμένω μερικές εβδομάδες για να επιστρέψει. Την επόμενη εβδομάδα, προς μεγάλη μου έκπληξη, ήταν ο σύζυγός μου στα γόνατα και μου είπε συγγνώμη για τους πόνους που μου προκάλεσε. αυτή τη στιγμή είμαι τόσο χαρούμενη, δεν σταμάτησε εκεί, είμαι περήφανη που λέω ότι είμαι πέντε εβδομάδων έγκυος, ευχαριστώ πολύ DR WALE που είμαι για πάντα ευγνώμων.. Εδώ η επικοινωνία του με το WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

Unknown είπε...

Παντρεύτηκα τον φίλο μου στο σχολείο και έχουμε δύο παιδιά μαζί. ζούσαμε καλά μέχρι που ήρθε η θετή του μαμά να μας επισκεφτεί. μετά από μια εβδομάδα που έφυγε, ο σύζυγός μου άρχισε να μου κάνει κάποια αστεία συμπεριφορά. Ήμουν σοκαρισμένος και έκπληκτος γιατί ποτέ δεν ήξερα τι έκανα λάθος. Μου είπε ότι τελείωνε το γάμο μας και θα πάρει και τα παιδιά μαζί του. επειδή ήξερα ότι ο σύζυγός μου δεν ήταν τέτοιος άνθρωπος με κακή καρδιά, απλά έπρεπε να ψάξω για λύση εγκαίρως. έτσι συνάντησα ότι ο DR WALE είδε πολλές καλές μαρτυρίες γι 'αυτόν. Έτσι, επικοινώνησα μαζί του και του είπα όλα όσα συνέβαιναν μαζί μου. Ο DR WALE μου είπε ότι θα ετοιμάσει ένα ξόρκι για μένα και μου ζήτησε να πάρω μερικά αντικείμενα που πλήρωσα για αυτά. Αφού έκανε το ξόρκι για μένα, αποδείχθηκε ότι ο άντρας μου η θετή μαμά ήταν πίσω από όλα όσα συνέβαιναν στο γάμο μας. έκανε ένα ξόρκι πολύ χωριστά εγώ και ο άντρας μου, ο σύζυγός μου η θετή μαμά είναι τώρα σε ντροπή. όλα χάρη στον DR WALE που ήρθε την κατάλληλη στιγμή για να με βοηθήσει από αυτό το χάος. Ο DR WALE είναι καλός άνθρωπος στα λόγια του. κι εσύ μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του και θα φέρει πίσω την ευτυχία σου. WhatsApp/Viber +2347054019402 Ή drwalespellhome@gmail.com

Unknown είπε...

Αφού έμεινα σε έναν κακό γάμο για μερικά χρόνια λόγω, καθώς το σκέφτομαι, έχασα και τη δουλειά μου, έκλαιγα μέρα νύχτα και κόντεψα να τρελαθώ. Αλλά τώρα στάθηκα ξανά στα πόδια μου, ευχαριστώ πολύ τον DR WALE που μου επανέφερε την ευτυχία. Αφού διάβασα για όλα τα καλά πράγματα που έχει κάνει ο DR WALE για τους ανθρώπους, επικοινώνησα γρήγορα μαζί του και του είπα τι περνάει. Ο σύζυγός μου τότε πάντα με χτυπούσε χωρίς λόγο, πάντα προσβάλλει οτιδήποτε κάνω. Αφού τα είπε όλα αυτά στον DR WALE, μου έκανε ξόρκι και ανακάλυψε ότι ο σύζυγός μου έβλεπε κάποιον άλλο εκτός γάμου μας, γι' αυτό γυρίζει σπίτι και έψαξε για ελαττώματα. Αλλά όλα χάρη στον DR WALE που έχει αποκαταστήσει τα πάντα ξανά στο κανονικό. Ο σύζυγός μου ζήτησε συγχώρεση από εμένα και το αφεντικό μου στον εργασιακό μου χώρο μου ζήτησε να επιστρέψω στη δουλειά. Συνιστώ επίσης τον DR WALE σε όποιον χρειάζεται βοήθεια. επικοινωνήστε με τον DR WALE Μέσω WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή E-Mail: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous είπε...

Μερικές φορές συμβαίνουν σκατά στους γάμους μας, αλλά δεν θα διαρκέσουν πάντα όταν παλεύουμε για να τους φτιάξουμε, είχα πρόβλημα με τον γάμο μου Ιούλιος 2021 ήταν μια τρομερή εμπειρία που κόντεψα να χάσω τον γάμο μου, ο σύζυγός μου νόμιζε ότι απατούσα γιατί πάντα δέχομαι κλήσεις από τη δουλειά προσπάθησα να τον κάνω να καταλάβει ότι είναι απλώς οι συνάδελφοί μου, δεν με πίστεψε ποτέ ότι υπέβαλε αίτηση διαζυγίου και τα χαρτιά είχαν βγει, ήταν σαν όνειρο για μένα, αλλά ήταν μια πραγματικότητα που έπρεπε να τον σταματήσω γιατί Τον αγαπώ, ήταν ένας όμορφος γάμος και δεν μπορούσα καν να φανταστώ να φύγω από το γάμο μου, έπρεπε να ζητήσω βοήθεια από τον DR WALE, του εξήγησα την κατάστασή μου και φυσικά με βοήθησε, μου ετοίμασε ένα ξόρκι αγάπης και με διαβεβαίωσε για ασφάλεια, Ο σύζυγός μου σταμάτησε το διαζύγιο και με αγάπησε ξανά, Γι' αυτό είμαι εδώ για να πω στους ανθρώπους για τον DR WALE και πώς με βοήθησε. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα γάμου και σχέσης, επικοινωνήστε μαζί του στο WhatsApp/Viber του: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous είπε...

Ο σύζυγός μου μάζεψε από το σπίτι για να ζήσει με μια άλλη κυρία που γνώρισε στο Διαδίκτυο και μου έστειλε χαρτιά διαζυγίου. Δεν ήθελα διαζύγιο λόγω της αγάπης που έχω για τον άντρα μου, δεν θέλω να διαλυθεί η οικογένειά μου. Υποψιαζόμουν ότι η γυναίκα χρησιμοποίησε ξόρκι για να δέσει τον άντρα μου, ώστε να μην μπορεί να επιστρέψει στην οικογένειά του. Έψαχνα για συμβουλές για το πώς να κερδίσω ξανά τον σύζυγό μου και βρήκα ένα σχόλιο που λέει ότι η DR WALE τη βοήθησε να ανακτήσει τον σύζυγό της μετά από αρκετούς μήνες χωρισμού και πήρα τον αριθμό WhatsApp του DR WALE που υπήρχε στο σχόλιο και WhatsApp +2347054019402 τον για το πρόβλημά μου και μου απάντησε και με βοήθησε να ανακτήσω τον σύζυγό μου μέσα σε μια εβδομάδα και αυτή τη στιγμή ο σύζυγός μου είναι πίσω μαζί μου και είναι ακόμα πιο στοργικός και περιποιητικός. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τον DR WALE για βοήθεια στο WhatsApp/Viber του: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com Ο DR WALE είναι το κατάλληλο άτομο για να επικοινωνήσετε σχετικά με τα προβλήματα της σχέσης ή του γάμου σας και θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε τον πρώην σας και είμαι πολύ χαρούμενος που μαρτυρεί την καλή του δουλειά

Anonymous είπε...

Ο πρώην σύζυγός μου και εγώ πάντα καταφέρναμε να παραμείνουμε φιλικοί μετά το διαζύγιό μας τον Φεβρουάριο του 2019. Αλλά πάντα ήθελα να ξαναβρεθώ μαζί του, το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια επίσκεψη σε αυτόν τον ιστότοπο spell casters τον περασμένο Δεκέμβριο, γιατί το όνειρό μου ήταν να ξεκινήσω ένα νέο έτος με τον σύζυγό μου, και να ζήσω ευτυχισμένοι μαζί του. Αυτός ο μάστορας ζήτησε ένα συγκεκριμένο ξόρκι αγάπης για εμένα και τον άντρα μου, και το δέχτηκα. Και αυτός ο ισχυρός ξόρκι άρχισε να κάνει τα μαγικά του. Και μετά από μερικές εβδομάδες αφότου αυτό το ξόρκι λειτούργησε για μένα, ο σύζυγός μου με κάλεσε πίσω για να είμαστε ξανά μαζί και μετανιωνόταν για όλες τις λάθος πράξεις του. Το ξόρκι μου λειτουργεί γιατί μάντεψε: Ο «σύζυγός» μου επέστρεψε και ετοιμαζόμαστε πώς να πάμε στο δικαστήριο και να αποσύρουμε τα χαρτιά διαζυγίου μας το συντομότερο δυνατό. Αυτό δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα θαύμα. Σας ευχαριστώ DR WALE για τα δυνατά ξόρκια σας. Τα λόγια δεν φτάνουν. εδώ είναι το WhatsApp/Viber του: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

Είναι επίσης σε θέση να κάνει ξόρκια όπως 1: Lottery 2: Conceive 3: Breakup 4: Divorce 5: Cure για κάθε είδους ασθένειες και ιούς.

anonymous είπε...

Γεια σας θεατές στο διαδίκτυο, είμαι εδώ για να μοιραστώ τη μαρτυρία μου για το πώς με βοήθησαν να πάρω πίσω τη γυναίκα μου. Ήμουν απατεώνας και η γυναίκα μου με έπιασε πολλές φορές. Προσπάθησα να φτιάξω τον εαυτό μου και κάθε φορά κατέληγα να απατώ ξανά και ξανά. Υποθέτω ότι δεν κατάλαβα τι σήμαινε για μένα μέχρι που με άφησε μόνη. Άρχισα να βρίσκω έναν τρόπο να την επαναφέρω, αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί τέλεια μέχρι που βρήκα ένα άρθρο για τον DR WALE που βοήθησε πολλούς ανθρώπους παγκοσμίως να επαναφέρουν τις σχέσεις τους. Επικοινώνησα μαζί του στον αριθμό του WhatsApp μέσω +2347054019402 και με διαβεβαίωσε ότι η γυναίκα μου θα επιστρέψει κοντά μου μέσα σε μερικές εβδομάδες με τα δυνατά μαγικά του και πλήρωσα κάποιο ποσό ευρώ για τα υλικά που χρειάζονται για την εργασία. Παραδόξως, η γυναίκα μου επέστρεψε στο σπίτι μετά από μερικές εβδομάδες λέγοντας ότι εξακολουθεί να με αγαπά και ορκίστηκα να μην την απατήσω ποτέ πια. Όλα χάρη στον DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή drwalespellhome@gmail.com

Anonymous είπε...

Καλημέρα σε όλους, είμαι εδώ για να μεταδώσω αυτά τα καλά νέα σε ολόκληρο τον κόσμο για το πώς επέστρεψα τον πρώην σύζυγό μου. Όλα ξεκίνησαν όταν ο σύζυγός μου με απάτησε με μια άλλη γυναίκα χωρίς να γνωρίζει ότι η γυναίκα είναι μάγος, η γυναίκα κάνει ένα ξόρκι στον άντρα μου που έκανε τον άντρα μου να αλλάξει τα συναισθήματά του για μένα και τα παιδιά και διέλυσε τον πενταετή γάμο μας. Ήμουν μπερδεμένος και αγχωμένος από τους πόνους της ανύπαντρης μητέρας, έτσι τηλεφώνησα σε μια φίλη και της εξήγησα τις προκλήσεις του γάμου μου, μου έδωσε οδηγίες και με οδήγησε να επικοινωνήσω με αυτόν τον σπουδαίο ισχυρό ξόρκι που ονομάζεται DR WALE, Ο κύριος λόγος για τον οποίο έδωσε οδηγίες να επικοινωνήσω με την DR WALE ήταν επειδή τον τελευταίο καιρό έχει διαβάσει μερικές μαρτυρίες στο διαδίκτυο που κάποιοι έχουν γράψει για τον ισχυρό ξόρκι DR WALE και ήμουν τόσο ευχαριστημένος και αποφάσισα να ζητήσω βοήθεια από αυτόν, πράγμα που έκανε τέλεια δουλειά κάνοντας ένα ξόρκι στον άντρα μου και χρησιμοποιώ τις δυνάμεις της άλλης γυναίκας που τον έκαναν να επιστρέψει σε μένα και να εκλιπαρεί για συγχώρεση. Δεν θα σταματήσω να δημοσιεύω το όνομά του στο διαδίκτυο λόγω της καλής δουλειάς που κάνει. Για όλους με προβλήματα γάμου, ζητήματα διαζυγίου, χαμένο εραστή ή οποιοδήποτε θέμα που σχετίζεται με τη σχέση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή με email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous είπε...

Παραλίγο να αφαιρέσω τη ζωή μου εξαιτίας του συζύγου μου που με άφησε και σταμάτησε να επιλέγει τις κλήσεις μου. Είπε ότι δεν με αγαπάει πια, προσπάθησα να τον παρακαλέσω, αλλά δεν θα μου απαντήσει μέχρι να τσακωθούμε και να χωρίσουμε για έξι μήνες, μετά κατάλαβα ότι δεν μπορώ να φύγω χωρίς αυτόν. Έκανα ό,τι ήταν δυνατό για να τον πάρω πίσω αλλά δεν τα κατάφερα. μέχρι που συνάντησα αυτόν τον άντρα που ονομάζεται DR WALE στο διαδίκτυο, επικοινώνησα μαζί του και του είπα όλα όσα συνέβησαν μεταξύ εμένα και του συζύγου μου πριν από τον χωρισμό μας. Μου ζήτησε να μην φοβάμαι ότι όλα θα πάνε καλά. Μου είπε να πληρώσω για αντικείμενα που θα χρησιμοποιήσει για την προετοιμασία του ξόρκι αγάπης για μένα και πλήρωσα και ακολούθησα όλες τις συμβουλές και τις οδηγίες που μου έδωσε. Αφού με βοήθησε να κάνω ένα ξόρκι αγάπης και ιδού, ο σύζυγός μου επέστρεψε μέσα σε μια εβδομάδα. εκλιπαρώντας με για συγχώρεση, εξεπλάγην τόσο πολύ που υπάρχουν ακόμα ξόρκια όπως ο DR WALE. Αν κάποιος εδώ χρειάζεται βοήθεια, με κάθε ειλικρίνεια, επικοινωνήστε με τον DR WALE σήμερα μέσω WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com
όντως είσαι ο καλύτερος DR WALE σας ευχαριστώ που κάνατε το σπίτι μου ξανά ένα χαρούμενο σπίτι. Δεν μπορώ ποτέ να σταματήσω να μιλάω για εσάς κύριε. είναι πραγματικά υπέροχος άνθρωπος, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του για λύση για κάθε είδους πρόβλημα όπως
(ένα) ξόρκι λαχειοφόρου αγοράς
(δύο) πρώην πίσω
(τρεις) μείνω έγκυος
(τέσσερα) θεραπεία για κάθε είδους ασθένεια, ασθένεια και μόλυνση
Και πολλοί άλλοι επικοινωνούν με αυτόν τον σπουδαίο άνθρωπο σήμερα και παίρνουν τη δική σας
Τα προβλήματα λύθηκαν 100%

Anonymous είπε...

Είμαι εδώ για να δώσω μαρτυρία για το πώς πήρα πίσω τον άντρα μου. Ο άντρας μου με άφησε χωρίς λόγο πριν από τέσσερα χρόνια. Μετακόμισε με μια άλλη γυναίκα, ένιωσα να αυτοκτονήσω, η ζωή μου έγινε πολύ πικρή και θλίψη. Στη συνέχεια, μια μέρα, ένας φίλος μου μου είπε για έναν εξαιρετικό ξόρκι που είναι πολύ καλός και είπε ότι του έδωσε κάποιους τυχερούς αριθμούς που έπαιξε σε μια κλήρωση και κέρδισε. Τελευταία φορά που έλεγξα ήξερα ότι τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά για τον φίλο μου πριν, οπότε όταν μου είπε ότι το ξόρκι τον βοήθησε να κερδίσει, πίστεψα τα λόγια του. Μου είπε ότι ο DR WALE θα φέρει πίσω την ευτυχία μου χωρίς να κοιτάξω πού αλλού μπορώ να απευθυνθώ στον DR WALE. Χρησιμοποίησα το ξόρκι που μου έδωσε και μέσα σε μια εβδομάδα αργότερα έλαβα μια κλήση από τον αγαπημένο μου σύζυγο. Μου ζήτησε συγγνώμη και επέστρεψε σε μένα. Μου έδωσε ακόμη και μερικά γλυκά δώρα ως μέσο αποζημίωσης. Είμαι πολύ χαρούμενος τώρα. Σας ευχαριστώ DR WALE, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω
WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com
Μπορεί να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα όπως π.
(1) Αν θέλεις τον πρώην σου πίσω.
(2) χρειάζεστε διαζύγιο στη σχέση σας.
(3) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας.
(4) Θέλετε γυναίκες και άνδρες να τρέχουν πίσω σας.
(5) Αν θέλεις παιδί.
(6) Θέλεις να είσαι πλούσιος.
(7) Θέλετε να δέσετε τον άντρα και τη γυναίκα σας για να είναι δικοί σας για πάντα.
(8) Εάν χρειάζεστε μια οικονομική θέση.
(9) Μπορεί να σε κάνει έγκυο.
(10) Μπορεί να σας θεραπεύσει από οποιεσδήποτε ασθένειες.

Anonymous είπε...

Πληγώθηκα και ράγισα όταν προέκυψε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα στον γάμο μου πριν από έξι μήνες, μεταξύ εμένα και του συζύγου μου. τόσο τρομερό που πήγε την υπόθεση στο δικαστήριο για διαζύγιο. είπε ότι δεν ήθελε να μείνει ποτέ ξανά μαζί μου και ότι δεν με αγαπούσε πια. Έτσι μάζεψε έξω από το σπίτι και έκανε εμένα και τα παιδιά μου να περάσουμε έντονους πόνους. Προσπάθησα όλα τα δυνατά μου μέσα για να τον πάρω πίσω, μετά από πολλή ικεσία, αλλά όλα μάταια. Και επιβεβαίωσε ότι πήρε την απόφασή του και δεν ήθελε να με ξαναδεί. Έτσι ένα βράδυ, καθώς επέστρεφα από τη δουλειά, συνάντησα έναν παλιό μου φίλο που ρώτησε τον άντρα μου. Του εξήγησα τα πάντα, οπότε μου είπε ότι ο μόνος τρόπος να πάρω πίσω τον σύζυγό μου είναι να επισκεφτώ έναν ξυλουργό, γιατί πραγματικά λειτούργησε και σε αυτόν. η εμπιστοσύνη και η πίστη που έχω σε αυτό ο φίλος μου με κάνει να παίρνω τα λόγια του στα σοβαρά, του είπα να μου επικοινωνήσει με το άτομο που τον βοηθά, Στη συνέχεια μου έδωσε τον DR WALE WHATSAPP ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: +2347054019402. Έτσι το επόμενο πρωί, έστειλα ένα μήνυμα στον DR WALE. Μιλήσαμε και οι δύο και με διαβεβαίωσε ότι θα πάρω πίσω τον άντρα μου μέσα σε μια εβδομάδα. Τι καταπληκτική δήλωση, ο Δρ Γουέιλ μου είπε όλα όσα πρέπει να κάνω. Παραδόξως, ο σύζυγός μου, ο οποίος δεν με πήρε τηλέφωνο τους τελευταίους έξι μήνες, μου τηλεφώνησε για να με ενημερώσει ότι επέστρεφε. Τόσο εκπληκτικό!! Έτσι γύρισε την ίδια μέρα, με πολλή αγάπη και χαρά, και ζήτησε συγγνώμη για το λάθος του και για τον πόνο που προκάλεσε σε εμένα και στα παιδιά μας. Τότε από εκείνη την ημέρα, η σχέση μας ήταν τώρα πιο δυνατή από ό,τι ήταν πριν. Θα σας συμβουλέψω εκεί έξω εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε με τον DR WALE, σας δίνω 100% εγγύηση ότι θα σας βοηθήσει.. WhatsApp: +2347054019402 ή Email: drwalespellhome@gmail.com