Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

"Θα σας δείξουμε, θα δείτε τί θα πάθετε"!


Τον θυμάστε το Χλαπάτσα, από τη σειρά "Της Ελλάδος τα παιδιά", τον κωμικό σπιούνο με τη μόνιμη ατάκα στα χείλη, "θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τί θα πάθετε"; Αυτόν μου θυμίζουν τα "πρωτοπαλίκαρα" του νεοφιλελευθερισμού, οι κ. Παπακωνσταντίνου και Λοβέρδος. Οι δυο τους έχουν επιδοθεί σε έναν άτυπο διαγωνισμό για το ποιός είναι πιο οσφυοκάμπτης...
Δεν υπάρχει επιθυμία της τρόικας που να μη σπεύδουν να υλοποιήσουν: παρουσία του υπουργού Οικονομικών στους ελέγχους στα υπουργεία θέλουν οι κατά Πάγκαλο "Φον Φούφουτοι"; "Yes sirs", τους απαντά ο γλοιώδης κ. Παπακωνσταντίνου. Από την άλλη, ο κ. Λοβέρδος έχει πάρει "φόρα, φόρα κατηφόρα" και σπεύδει να απαγορεύσει αύξηση μισθών που αφορούν τον ιδιωτικό τομέα! Μάλλον πρόκειται για μια ιδιόρρυθμη εφαρμογή του καπιταλισμού από τον υπουργό Εργασίας στο στιλ "τα δικά μου δικά μου και τα δικά σας πάλι δικά μου"!
Οπως βλέπετε και στη φωτογραφία, ο Χλαπάτσας στο τέλος δε γλίτωνε το ξύλο. Εύχομαι η τύχη των δύο υπουργών να είναι, απλώς, η πολιτική αποδοκιμασία τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια: