Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Να δεις που μας είπαν ήδη και μ...!


Είμαι γύρω στα 30. Με βάση τις ανακοινώσεις για το νέο ασφαλιστικό θα πάρω πλήρη σύνταξη κοντά στα 75, ύστερα δηλαδή από 50 χρόνια εργασίας! Αναρωτιόμουν, επόμένως, αν κάνω κάτι λανθασμένα: μήπως δεν πληρώνω, μήπως δεν πληρώνουμε από τις υψηλότερες ασφαλιστικές εισφορές στην Ευρώπη; Μήπως, ακόμα και τώρα, οι ελληνικές συντάξεις δεν είναι οι μικρότερες πανευρωπαϊκώς; Μήπως έχω διατελέσει, χωρίς να το ξέρω, πρόεδρος, μέλος Δ.Σ., στέλεχος τέλος πάντων κάποιου ασφαλιστικού φορέα, του οποίου τα χρήματα καταχράστηκα και δικαίως θα πρέπει να "πληρώσω τη νύφη"; Μήπως, στο κάτω κάτω, φταίω που εξαναγκάστηκα στα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα να εργαστώ χωρίς ασφάλιση ή με μπλοκάκι;...
Οι ερωτήσεις είναι, ασφαλώς, ρητορικές και φυσικά δεν αφορούν μόνο εμένα. Την ιδια ώρα που εγώ, που εμείς θα δουλεύουμε κάποιοι θα γλεντούν ακόμα με τα λεφτά που 'κονόμησαν από τα δομημένα ομόλογα, για παράδειγμα. Αν, όμως, ισχυριστώ πως εκείνοι πρέπει να πληρώσουν την κρίση του ασφαλιστικού, θα κηρυχθώ αυτομάτως φτηνός λαϊκιστής από τα "παπαγαλάκια" της δεξιάς και της "εξημερωμένης" Αριστεράς ή γκρινιάρης γέρος του "Μάπετ Σόου". Ισως, πάντως, αυτοί οι χαρακτηρισμοί να είναι προτιμότεροι από το να με θεωρώ μαλάκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: